Skundai

Būdami rinkos lyderiais mes siekiame būti „pirmu pasirinkimu renkantis kokybišką stogą“. Nuolat atliekame savo produktų bandymus, kad galėtume užtikrinti, jog mūsų klientai įsigys saugiausią, gražiausią ir funkcionaliausią stogą. Mūsų tikslas – su kiekvienu klientu dirbti greitai, efektyviai ir dalykiškai, siekiame pristatyti klientams aukštos kokybės, visiškai sukomplektuotus užsakymus be klaidų ir sutartu laiku.

Jei kas nors vis tik įvyksta ne taip, norime apie tai sužinoti kuo greičiau. Nedvejodami kreipkitės į mus.

Priėmimo kontrolė

Pristatyto užsakymo kiekis, produktai ir, jei yra, matomas pažeidimas transportuojant tikrinami iškart gavus užsakymą. Supakuotos prekės išpakuojamos ir apžiūrimos ne vėliau kaip per penkias dienas nuo pristatymo.

Pranešimas apie skundus

Skundų duomenų bazę naudojame kaip svarbų įrankį nuolat gerindami savo veiklą, todėl svarbu, kad jūs iš karto raštu praneštumėte apie trūkumus ar klaidas savo pardavėjui.

Pažeidimai transportuojant

Kai yra matomas pažeidimas transportuojant, pažeidimo rūšis ir dydis nurodomi važtaraštyje, o vairuotojas pristatymo metu iš karto patvirtina pristatyto krovinio trūkumus. Išsaugokite kopiją. Po to nedelsiant praneškite apie pažeidimą savo pardavėjui. Turi būti pridėta pažeidimo nuotrauka.

Paslėpti pažeidimai

Apie paslėptus pažeidimus, kurie nustatomi tik išpakavus, praneškite savo pardavėjui per penkias darbo dienas nuo krovinio priėmimo.

Teisė į kompensaciją negalioja tiems transporto pažeidimams, dėl kurių skundas nepateikiamas per nustatytą laiką.

Atkreipkite dėmesį, kad galimai apžiūrai būtina išsaugoti pažeistą prekę ir pakuotę. Apie kitus trūkumus (vėlavimą, netinkamą kiekį, netinkamą produktą ir t. t.) prašome iškart pranešti savo pardavėjui.